lt en
 
Komunikacijos procesą valdanti ir agreguojanti informacinė sistema
 
Komunikuojant su auditorija internete naudojami tiesioginiai (naujienlaiškis, žinutė socialiniame tinkle, SMS žinutė ir pan.) ir masiniai kanalai (reklaminiai skydeliai, tinklapio kūrimas ir pan.). Evoliucionuojant internetui ir vartotojų identifikavimui, kanalai iš masinių virsta į tiesioginius. Reklama efektyviau pasiekia tikslinę auditorija tiesioginiais kanalais, nes ji beveik nematoma vartotojams, kuriems ji neaktuali, todėl užtenka orientuotis į tikslinę auditoriją, o ne masiškumą. Komunikacija internete pasiekia vis aukštesnį efektyvumo lygį tiek kokybiniu (tikslinės auditorijos pasiekimas), tiek finansiniu (optimizuojant išlaidas) aspektu. Deja, kanalų gausa ir nuolatinis augimas reikalauja papildomo laiko investicijų dėl šių priežasčių:
  1. Įmonės, aktyviai komunikuojančios savo prekinį ženklą internete, naudoja 3 – 5 skirtingas sistemas. Vienas prisijungimas ir pranešimo paviešinimas gali trukti 5-60 min.
  2. Komunikacija dažnai vykdoma skirtingais kanalais: tinklapyje, bloge, elektroninės komercijos sprendimuose, socialiniuose tinkluose, mobiliose aplikacijose, įterptukuose (angl. Gadgets) į kitus puslapius, kituose specializuotuose sprendimuose
  3. Augant interneto fragmentacijai, naudojamų kanalų skaičius sparčiai plėsis.
  4. Intensyvėjant diskusijoms skirtinguose kanaluose (socialiniuose tinkluose, tinklapio atsiliepimų dalyje, komentaruose), išauga poreikis operatyviai reaguoti į žinutes, stebint kiekvieną kanalą individualiai.
  5. Perkamos reklamos internete (media) statistika yra pateikiama atskirai nuo tinklapio statistikos. Norint susisteminti viso vartotojo kelio duomenis nuo pirmojo reklaminio skydelio pamatymo iki galutinio tikslo tinklapyje, reikalinga sujungta duomenų aibė. Specializuoto įrankio tokiam darbui nėra, todėl paruošti konkretaus laikotarpio ataskaitą reikalinga 60-480 minučių. Paprastai tokios ataskaitos yra daromos kas savaitę, tačiau rinkoje yra poreikis matyti ataskaitas kasdien, kas reikalautų kasdieninio duomenų analizės ir konversijos specialisto laiko.
Mūsų sukurta Komunikacijos procesą valdanti ir agreguojanti informacinė sistema sujungia šiuo metu populiariausius ir klientų dažniausiai naudojamus tiesioginio komunikavimo kanalus ir leidžia viešinti pranešimus iš vienos vietos. Sistemos architektūra suprojektuota taip, kad būtų galima nesudėtingai analizuoti skirtingų duomenų struktūrų duomenis ir taikyti normalizavimo algoritmus, juos paverčiant dar vienu patogiu komunikacijos kanalu. Siekiant taupyti reklamos valdytojo laiką ir optimizuoti reklamos pirkėjo išlaidas, sistema pateikia sujungtų komunikacijos kanalų duomenų aibę, kurią galima nesudėtingai palyginti pagal neribotą vartotojo pasirinktų kriterijų kiekį.
Greta agregavimo ir viešinimo funkcijų egzistuoja galinga duomenų sujungimo posistemė, kuri leidžia skirtingomis priemonėmis pasiekiamus vartotojus (naujienlaiškiai, klientai pirkę parduotuvėje, klientai turintys lojalumo korteles, VIP klientai, SMS žaidimo dalyviai ir pan.) sujungti ir sugrupuoti į bendrą duomenų bazę. Fiziškai šių klientų sąrašai dažnai saugomi skirtingose programose, serveriuose, duomenų bazėse, kompiuterinėse laikmenose, su jais dirba skirtingi žmonės ar įmonės. Dažnai jie net nežino, kad egzistuoja ir kitos vartotojų sąrašą saugančios sistemos, kurių pagalba skleidžiamą žinią galima būtų išpopuliarinti gerokai efektyviau. Duomenų bazes, esančias skirtingose vietose, sujungti į vieną yra brangu, todėl dažnai, pasibaigus vienai akcijai, surinkti duomenys yra tiesiog nebenaudojami.
Mūsų sukurtas produktas yra nepakeičiamas įrankis rinkodaros specialistams, siekiantiems matuoti reklamai skiriamų lėšų efektyvumą, optimizuoti išlaidas, paskirstyti reklamos intensyvumą skirtinguose kanaluose, segmentuoti vartotojus iš skirtingų kanalų ir sistemų pagal begalinį parametrų skaičių, nepriklausomai nuo vartotojo įrenginių (kompiuteris, mobilusis telefonas, planšetė).
 
Daugiau informacijos:
+370 5 269 16 55
 
 
 
Neries Ardai
Neries Ardai
Enjoyer
Enjoyer
Small Planet tinklapis
Small Planet tinklapis
LKO identitetas ir tinklapis
LKO identitetas ir tinklapis
Elektros Istorija
Elektros Istorija
Švyturio - JUODAS STOUT
Švyturio - JUODAS STOUT
Fleksografinės spaustuvės tinklapis
Fleksografinės spaustuvės tinklapis
SVETAINĖ šalia gamtos - „Antakalnio parkas“
SVETAINĖ šalia gamtos - „Antakalnio...
Like'able Lithuania
Like'able Lithuania
NMA identiteto atnaujinimas
NMA identiteto atnaujinimas
Azerbaidžano Futbolo Federacijos tinklapis
Azerbaidžano Futbolo Federacijos tinklapis
Juvelyro Alex Šepkus svetainė, kuri leidžia prisiliesti
Juvelyro Alex Šepkus svetainė, kuri...
Modernaus meno centras
Modernaus meno centras
Tikra XXI amžiaus banko „Danske Bank“ svetainė
Tikra XXI amžiaus banko „Danske Bank“...
Lietuvos Respublikos Seimas vaikams – projektas-iššūkis
Lietuvos Respublikos Seimas vaikams –...
CRAFT bearings JSC   identiteto atnaujinimas
CRAFT bearings JSC identiteto atnaujinimas
Paramos statistikos žemėlapis
Paramos statistikos žemėlapis
Ledinis  prekinis ženklas  „Frigo“
Ledinis prekinis ženklas „Frigo“
HD kokybės renesansas - Vilniaus universiteto bibliotekos virtualus turas
HD kokybės renesansas - Vilniaus...
„Švyturio“ svetainė, kurioje norisi buriuoti
„Švyturio“ svetainė, kurioje norisi...
Žaidimas „Katasvydis“, surinkęs maišus naudos iš visos Lietuvos
Žaidimas „Katasvydis“, surinkęs maišus...
Ordnung muss sein! Vokiškai tvarkingas „Exleasingcar“ logotipas ir stilius
Ordnung muss sein! Vokiškai tvarkingas...
Lietuvių kalbos ir raštijos išteklių informacinė sistema.
Lietuvių kalbos ir raštijos išteklių...
Tarp žemės ir dangaus
Tarp žemės ir dangaus
„Riadom“ identitetas, reklama spaudoje, tinklapis
„Riadom“ identitetas, reklama spaudoje,...
Interneto agentūros tinklapio dizainas - „Hidalgo“
Interneto agentūros tinklapio dizainas -...
„Tėvynės Sąjungos“ 2012-ųjų metų rinkimų į Seimą reklamos kampanija internete
„Tėvynės Sąjungos“ 2012-ųjų metų...
Istorija įdomiai. Lietuvos Didžiosios Kunigaikštystės faktai ir mitai.
Istorija įdomiai. Lietuvos Didžiosios...
Aleksandro Stulginskio universiteto identitetas
Aleksandro Stulginskio universiteto identitetas
Verslo miestas - „Quadrum“
Verslo miestas - „Quadrum“
Įmonės pristatymas. „Axis Industries“
Įmonės pristatymas. „Axis Industries“
Interaktyvus vienuolyno muziejus
Interaktyvus vienuolyno muziejus
Išskirtinis statybų bendrovės pristatymas
Išskirtinis statybų bendrovės pristatymas
Kitoks banko tinklalapis - „Snoras“
Kitoks banko tinklalapis - „Snoras“
„Švyturio šalies“ iliustracijos
„Švyturio šalies“ iliustracijos
Gerumo svetainė - „Padėk mums“
Gerumo svetainė - „Padėk mums“
Aplikacija iPhone ir iPad. Pelytė Smailytė ir Gelbėtojai.
Aplikacija iPhone ir iPad. Pelytė Smailytė...
Auksinės investicijos. „Goldcore“ filmas
Auksinės investicijos. „Goldcore“ filmas
TS-LKD rinkimų kampanija: Vilnius 2015
TS-LKD rinkimų kampanija: Vilnius 2015
Gaivus Kalėdų sveikinimas
Gaivus Kalėdų sveikinimas
Skaitmeninės TV GALA reklamos kampanija
Skaitmeninės TV GALA reklamos kampanija
„Švyturio“ korporatyvinis tinklalapis
„Švyturio“ korporatyvinis tinklalapis
Interaktyvūs terminalai pasaulinėje Expo parodoje Šanchajuje
Interaktyvūs terminalai pasaulinėje Expo...
Optinės iliuzijos „Karūnos“ šokoladui
Optinės iliuzijos „Karūnos“ šokoladui
Iliustracija mūsų tinklapiui
Iliustracija mūsų tinklapiui
Reklamos festivalio ADRENALINAS tinklalapis
Reklamos festivalio ADRENALINAS tinklalapis
Gaivios formos. SPA Vilnius
Gaivios formos. SPA Vilnius